Sony ICF-C7iP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony ICF-C7iP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gert_ 06-04-2011
Geschreven voor: Sony ICF-C7iP

Wekkerradio met zeer uitgebreide mogelijkheden:
- zeer goed geluid in vgl met de klassieke wekkerradio's(kan ook gebruikt worden als dockingstation)
- Dual alarm + keuze gewekt te worden met je favoriet nummer, zender of buzzer
- wekgeluid instelbaar
- makkelijk te bedienen, vrij stevige wekkerradio

enige minpunt, vrij felle display (zelfs in laagste stand) maar dit weegt niet op tegen de vele voordelen..

Louise61 06-12-2009
Geschreven voor: Sony ICF-C7iP

Dit is de wekkerradio waar ik lang naar heb gezocht:
- volume van wekgeluid is instelbaar
- wekken met muziek van iPod in shuffle stand is mogelijk
- je kunt er ook andere apparaten op aansluiten bijv. mp3-spelers van ander merk
- na lezen van de handleiding is het apparaat gemakkelijk te bedienen
- handig dat er een afstandsbediening bij zit
- compacte vormgeving en toch best een goed geluid
- intensiteit van display in laagste stand is inderdaad toch nog aan de felle kant, gezien alle andere pluspunten neem ik dat voor lief, met een donkere zakdoek over de wekker heb ik er geen last van.

ciffie 10-10-2009

------------Update review, 10-10-2009------------
Helaas..ik heb de Sony wekkerradio weer teruggestuurd. Ik dacht dat deze erg goed was, maar het licht is echt dramatisch. Er komt in het donker zoveel licht uit deze wekkerradio dat heel de slaapkamer verlicht is. Het is echt irritant, zelfs op de laagste stand van lichtstand. Echt jammer, want voor de rest is het echt een schitterend en goedwerkend wekkerradio. Dus Sony, werk even aan het licht van deze wekkerradio en wie weet koop ik deze dan weer. Jammer jammer...

-----------1e review, 6-10-2009------------
Vandaag deze wekkerradio ontvangen, besteld via Modern.nl voor 78 euro. Ziet er erg mooi uit. Geluid via mijn i-pod is prima! Klok-display mooi en duidelijk en ook gemakkelijk in te stellen. Eigenlijk hoef je bij 1e gebruik niks te installeren, alles staat er al in 1 keer in. Alarm via buzzer is wel vrij zacht, dit had harder gemogen. Voor de rest prima apparaat, wel vrij duur in vergelijking met andere merken.

Niels Matheijssen 30-09-2009
Geschreven voor: Sony ICF-C7iP

Leuke wekker, lekker compact doordat iPhone/iPod aansluiting inschuifbaar is. Geluidskwaliteit is goed en volume is voldoende voor een wekkerradio.
Goed afleesbaar door grote cijfers. Lichtsterkte op drie niveau's in te stellen, waarvan ik alleen de donkerste acceptabel vond. Voor instellingen en bediening van de radio, wekker en audiospeler moest ik wel even de handleiding doornemen, weet je dat eenmaal is het gemakkelijk. Automatische zomer-wintertijd.
Bediening van iPhone, ook via afstandbediening, is gemakkelijk (bij de levering zitten twee adapters, voor iPhone en iPhone 3G(S), niet voor iPod's. Deze moet je er bij hebben (volgens de handleiding) omdat je speler anders alleen op de connector steunt).
Heeft reserve-batterij zodat je bij lichtnet uitval toch wekker werkt.